Nissan 370Z Nismo показва какво може да предложи Z. Вълнуващото купе бе представено пред световните медии като част от събитието Juke Nismo Nissan Live в Барселона, Испания, малко преди световния си дебют на автомобилното изложение в Женева през март.
Предлаган само като купе с 6-степенна механична предавателна кутия, 370Z Nismo разчита на значителни инженерни и дизайнерски подобрения. Версия на 370Z Nismo вече се продава в Северна Америка и Япония, но за Европа е разработена уникална спецификация, която да подхожда на пътните условия и вкусовете на европейските автомобилни ентусиасти.
Подобно на Juke Nismo, всяка промяна спрямо стандартния 370Z е била внимателно обмислена и базирана на опита в автомобилния спорт, натрупан от Nismo. Модификациите по дизайна са били движени от аеродинамичните подобрения.
Предницата е с по-агресивен дизайн, подобряващ въздушния поток под автомобила, което е резултирало в оптимизиране на стабилността при високи скорости и в завои. Тази допълнителна притискаща сила се допълва от силно модифицирано окачване и настройки на шасито, повишаващи стабилността и динамичното управление както на пътя, така и на пистата.
Други подобрения по дизайна включват отличителните червени Nismo елементи, видими отпред и отзад, а също и на страничните огледала. Монтирани са и уникални тъмносиви Nismo олекотени 19-цолови алуминиеви джанти, зад които контрастират червените спирачни апарати, а също и по-широки високоскоростни гуми. Отзад финалния дизайнерски щрих поставя новият спойлер, който играе важна роля и за подобряване на аеродинамиката на автомобила.
Вътре оригиналният спортен интериор на 370Z е още по-спортен и изцяло фокусиран към шофьора. Воланът е облицован с алкантара и кожа, а „горният мъртъв център“ е обозначен със състезателен червен маркер, който вече видяхме в Juke Nismo. Изцяло електрическите спортни седалки са щамповани със специалната Nismo емблема, а червените шевове подсилват премиум качеството и спортното усещане.Благодарение на Nismo тунинговането, Z двигателят 3,7 V6 генерира 344 к.с., което е с 16 повече спрямо стандартния модел (328 к.с.), докато въртящият момент е нараснал от 363 на 371 Нм. Това е довело до подобряване на реакцията на двигателя в ниския и средния оборотен диапазон, а ускорението 0-100 км/ч вече става за само 5,2 секунди (предмет на хомологация).
Оптимизираният спирачен ефект е друга съществена част от развитието на Z, поради което Nismo инженерите са заимствали много здравия спирачен маркуч и спирачната течност от R35 GT-R. Ексклузивната двойна Nismo изпускателна система също подобрява и усилва вълнуващия звук от 3,7-литровия V6 двигател.
Повече подробности ще бъдат оповестени на автомобилното изложение в Женева на 5 март 2013 г.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!