С 13% са се увеличили продажбите на Renault през 2010 г. спрямо миналата, а пазарният дял на компанията е достигнал до 5,61%, което представлява увеличение от два пункта (най-големият положителен ръст на българския пазар).
Dacia постига пазарен дял от 7,04% и подобрява позициите си с 0,3 пункта, спрямо 2009 г.
Nissan подобрява позициите си с 0,9 пункта и достига пазарен дял от 3,73%.
Търговските резултати на „Renault-Nissan България" са много добри с общ пазарен дял от 16,38% в сравнение с 13,3% за миналата година.
„За наше огромно съжаление 2010-а се оказа дори по-трудна от предходната 2009. Пазарът на нови автомобил бележи отново спад от -27%. Въпреки това, може да се каже, че вече виждаме „светлина в тунела", тъй като последните месеци от годината отбелязват ръст", споделя Бернар Нувиал, генерален директор на „Renault-Nissan България".
През 2010 г. „Renault-Nissan България" представи на своите клиенти новата Dacia Duster в началото на пролетта. Благодарение на атрактивния си дизайн, 4х4 задвижване, икономичните двигатели и отлично поведение на пътя, моделът успя да привлече интереса на множество корпоративни и частни клиенти. След него в България пристигнаха и спортният модел Megane RS, последвани от обновената лекотоварна гама в лицето на новия Master, Trafic и Kangoo. Към края на годината Renault заложи и на най-компактния модел на марката, като лансира през ноември Twingo, a един месец по-късно и лимитираната серия, предназначена изцяло за дамите - Twingo Miss Sixty.
Също толкова успешна беше годината и за Nissan. Марката затвърди позициите си и увеличи пазарния си дял до 3,73%. През пролетта Nissan Qashqai показа обновения си облик, с което стана още по-атрактивен за своите клиенти. По отчетени продажби до октомври 2010 той зае място в почетната тройка на най-продаваните модели. А в своя сегмент, резултатът е повече от добър Nissan Qashqai държи първото място от месец март тази година. С лансирането на Nissan Juke на пазара в края на есента, клиентите на марката бяха предизвикани с един изключително дързък и атрактивен дизайн. Добрите резултати от 40 продадени автомобила до края на изтеклата година доказаха, че моделът се налага убедително на българския пазар. През коментирания период Nissan представи и нова дизелова версия на Мurano, както и фейслифт на X-Trail, Pathfinder и Navara.
„Ще продължим да представяме нови модели, които вярвам, ще ни помогнат да постигнем желаните резултати. Започваме новата година с представянето на Renault Latitude, на което залагаме големи надежди за заемане на позиции в сегмента на по-луксозните автомобили", е заключението на Бернар Нувиал.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!