Когато Ратан Тата разки Nano, стуващо 2500 долара, през 2008 г. в Индия, собственикът на компанията стана известен по целия свят, катосъздател на най-евтината кола на света. Три години по-късно, марката е пред провал, въпреки бума в индийския автомобилен пазар, продажбите на Tata са паднали значително. Компанията трябва да измисли начин и да върне модела отново под светлината на прожекторите. Сега цената от 2500 долара е променена на 4,6 милиона долара, но как? Индийският производител се е съюзил с бижутерската компания Goldplus, която е инкрустирала 80 кг злато, 15 кг сребро и други скъпоценни камъни в градското мини. Tata ще покаже специалното бижу на колела в различни дилърства през следващите шест месеца. Така компанията се надява, че ще запази интереса на клиентите към модела.
Видео
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!